Welcome to XtremePunish Official Forum !

We have some rules here , so please respect it !

- Please do not use an bad language !
- Please do not argue with another clan member !
- Clan Lieutenants must be active on forum !
- Forum moderators should be active on forum !
- If you post in "Aplications" Forum , please follow the "Model examples"
- Please do not use "Lieutenants Discussions" Forum if you aren't one !
- Please do not use "Moderators discussions" Forum if you aren't one !
- Please register with your nickname from the clan !


Clan Leader: Death*Kiss4u

Forum Founder: Fallen*God



 
HomeHome  Clan PageClan Page  Clan ChatClan Chat  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Share
 

 Guy's i need your help with something

Go down 
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Llama636

Llama636

Posts : 28
XtremePoints : 40
XtremeReputation : 0
Join date : 2010-03-30
Age : 25
Location : America - land of fat people

Guy's i need your help with something Empty
PostSubject: Guy's i need your help with something   Guy's i need your help with something EmptySun Apr 25, 2010 7:42 am

So the other day i picked up a scarf in a shop in town and i like the color and fabric but i feel like it makes me look fat, what do you guys think.






Scroll down































Guy's i need your help with something 35n25nm
Back to top Go down
AwpMaasster
Clan LT
Clan LT
AwpMaasster

Posts : 468
XtremePoints : 533
XtremeReputation : 1
Join date : 2010-03-13
Age : 27
Location : Spain

Guy's i need your help with something Empty
PostSubject: Re: Guy's i need your help with something   Guy's i need your help with something EmptySun Apr 25, 2010 11:59 am

nah u dont look fat....mmmm sexy better hahhahah ^^
Back to top Go down
-_-[ACE]-_-



Posts : 27
XtremePoints : 28
XtremeReputation : 0
Join date : 2010-04-20
Location : Ireland

Guy's i need your help with something Empty
PostSubject: Re: Guy's i need your help with something   Guy's i need your help with something EmptySun Apr 25, 2010 3:51 pm

LMAO!! lol!
Back to top Go down
Llama636

Llama636

Posts : 28
XtremePoints : 40
XtremeReputation : 0
Join date : 2010-03-30
Age : 25
Location : America - land of fat people

Guy's i need your help with something Empty
PostSubject: Re: Guy's i need your help with something   Guy's i need your help with something EmptySun Apr 25, 2010 6:57 pm

AwpMaasster wrote:
nah u dont look fat....mmmm sexy better hahhahah ^^

thanks man xD
Back to top Go down
TiferethJoma
Special
Special
TiferethJoma

Posts : 689
XtremePoints : 765
XtremeReputation : 2
Join date : 2010-03-09
Age : 36
Location : Vejita :)

Guy's i need your help with something Empty
PostSubject: Re: Guy's i need your help with something   Guy's i need your help with something EmptySun Apr 25, 2010 8:02 pm

You look so hot Wink
Back to top Go down
Llama636

Llama636

Posts : 28
XtremePoints : 40
XtremeReputation : 0
Join date : 2010-03-30
Age : 25
Location : America - land of fat people

Guy's i need your help with something Empty
PostSubject: Re: Guy's i need your help with something   Guy's i need your help with something EmptyMon Apr 26, 2010 11:01 pm

TiferethJoma wrote:
You look so hot Wink


I always knew you thought so affraid lol!
Back to top Go down
RadioMyst
Clan LT
Clan LT
RadioMyst

Posts : 79
XtremePoints : 124
XtremeReputation : 2
Join date : 2010-03-10
Age : 23
Location : Canada

Guy's i need your help with something Empty
PostSubject: Re: Guy's i need your help with something   Guy's i need your help with something EmptyMon Apr 26, 2010 11:05 pm

Epic Win
Back to top Go down
https://www.youtube.com/user/HOL1234567890
D*K4U
Leader
Leader
D*K4U

Posts : 236
XtremePoints : 263
XtremeReputation : 2
Join date : 2010-03-09
Age : 39
Location : Planet Earth,i guess,...

Guy's i need your help with something Empty
PostSubject: Yeah...   Guy's i need your help with something EmptyTue Apr 27, 2010 9:15 am

A LIT MAKE UP,DEAR?
AND ALSO U CAN SHAVE 1 TIME/WEEK....
scratch
Back to top Go down
TiferethJoma
Special
Special
TiferethJoma

Posts : 689
XtremePoints : 765
XtremeReputation : 2
Join date : 2010-03-09
Age : 36
Location : Vejita :)

Guy's i need your help with something Empty
PostSubject: Re: Guy's i need your help with something   Guy's i need your help with something EmptyTue Apr 27, 2010 9:18 am

No make up Wink Natural is always better Wink Very Happy
Back to top Go down
D*K4U
Leader
Leader
D*K4U

Posts : 236
XtremePoints : 263
XtremeReputation : 2
Join date : 2010-03-09
Age : 39
Location : Planet Earth,i guess,...

Guy's i need your help with something Empty
PostSubject: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Guy's i need your help with something EmptyTue Apr 27, 2010 9:32 am

Who think is right?
1 old granny/1 hyppo gay?
u choose,.... scratch
Back to top Go down
TiferethJoma
Special
Special
TiferethJoma

Posts : 689
XtremePoints : 765
XtremeReputation : 2
Join date : 2010-03-09
Age : 36
Location : Vejita :)

Guy's i need your help with something Empty
PostSubject: Re: Guy's i need your help with something   Guy's i need your help with something EmptyTue Apr 27, 2010 9:33 am

Sexy hyppo wins!
Ugly cow fails!

Basketball Basketball Basketball lol! lol! lol!
Back to top Go down
AwpMaasster
Clan LT
Clan LT
AwpMaasster

Posts : 468
XtremePoints : 533
XtremeReputation : 1
Join date : 2010-03-13
Age : 27
Location : Spain

Guy's i need your help with something Empty
PostSubject: Re: Guy's i need your help with something   Guy's i need your help with something EmptyTue Apr 27, 2010 4:32 pm

agree Very Happy
Back to top Go down
TiferethJoma
Special
Special
TiferethJoma

Posts : 689
XtremePoints : 765
XtremeReputation : 2
Join date : 2010-03-09
Age : 36
Location : Vejita :)

Guy's i need your help with something Empty
PostSubject: Re: Guy's i need your help with something   Guy's i need your help with something EmptyTue Apr 27, 2010 9:13 pm

Muahahaha Very Happy
Back to top Go down
AwpMaasster
Clan LT
Clan LT
AwpMaasster

Posts : 468
XtremePoints : 533
XtremeReputation : 1
Join date : 2010-03-13
Age : 27
Location : Spain

Guy's i need your help with something Empty
PostSubject: Re: Guy's i need your help with something   Guy's i need your help with something EmptyTue Apr 27, 2010 9:49 pm

cheers cheers cheers cheers cheers cheers Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised Surprised
Back to top Go down
D*K4U
Leader
Leader
D*K4U

Posts : 236
XtremePoints : 263
XtremeReputation : 2
Join date : 2010-03-09
Age : 39
Location : Planet Earth,i guess,...

Guy's i need your help with something Empty
PostSubject: Hmmmmmmmmmmm......   Guy's i need your help with something EmptyWed Apr 28, 2010 7:36 am

Agree,..but with who...?
scratch scratch scratch
Back to top Go down
TiferethJoma
Special
Special
TiferethJoma

Posts : 689
XtremePoints : 765
XtremeReputation : 2
Join date : 2010-03-09
Age : 36
Location : Vejita :)

Guy's i need your help with something Empty
PostSubject: Re: Guy's i need your help with something   Guy's i need your help with something EmptyWed Apr 28, 2010 7:38 am

With me What a Face What a Face clown clown cyclops cyclops Wink Wink lol! lol!
Back to top Go down
AwpMaasster
Clan LT
Clan LT
AwpMaasster

Posts : 468
XtremePoints : 533
XtremeReputation : 1
Join date : 2010-03-13
Age : 27
Location : Spain

Guy's i need your help with something Empty
PostSubject: Re: Guy's i need your help with something   Guy's i need your help with something EmptyWed Apr 28, 2010 8:00 am

yeah Exclamation mmmm i m like llama i should cut my beautiful long blak hair ^^
Back to top Go down
D*K4U
Leader
Leader
D*K4U

Posts : 236
XtremePoints : 263
XtremeReputation : 2
Join date : 2010-03-09
Age : 39
Location : Planet Earth,i guess,...

Guy's i need your help with something Empty
PostSubject: ^^   Guy's i need your help with something EmptyWed Apr 28, 2010 8:01 am

cheers cheers cheers Basketball Basketball Basketball lol! lol! lol!
Back to top Go down
TiferethJoma
Special
Special
TiferethJoma

Posts : 689
XtremePoints : 765
XtremeReputation : 2
Join date : 2010-03-09
Age : 36
Location : Vejita :)

Guy's i need your help with something Empty
PostSubject: Re: Guy's i need your help with something   Guy's i need your help with something EmptyWed Apr 28, 2010 8:04 am

Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball
Back to top Go down
AwpMaasster
Clan LT
Clan LT
AwpMaasster

Posts : 468
XtremePoints : 533
XtremeReputation : 1
Join date : 2010-03-13
Age : 27
Location : Spain

Guy's i need your help with something Empty
PostSubject: Re: Guy's i need your help with something   Guy's i need your help with something EmptyWed Apr 28, 2010 8:05 am

spammers xD flower flower flower lol! lol! lol!
Back to top Go down
TiferethJoma
Special
Special
TiferethJoma

Posts : 689
XtremePoints : 765
XtremeReputation : 2
Join date : 2010-03-09
Age : 36
Location : Vejita :)

Guy's i need your help with something Empty
PostSubject: Re: Guy's i need your help with something   Guy's i need your help with something EmptyWed Apr 28, 2010 8:09 am

Where?!?!?!?! Shocked Laughing
Back to top Go down
AwpMaasster
Clan LT
Clan LT
AwpMaasster

Posts : 468
XtremePoints : 533
XtremeReputation : 1
Join date : 2010-03-13
Age : 27
Location : Spain

Guy's i need your help with something Empty
PostSubject: Re: Guy's i need your help with something   Guy's i need your help with something EmptyWed Apr 28, 2010 8:11 am

i dunno...over there in a dark corner ^^
Back to top Go down
TiferethJoma
Special
Special
TiferethJoma

Posts : 689
XtremePoints : 765
XtremeReputation : 2
Join date : 2010-03-09
Age : 36
Location : Vejita :)

Guy's i need your help with something Empty
PostSubject: Re: Guy's i need your help with something   Guy's i need your help with something EmptyWed Apr 28, 2010 8:19 am

Really? Very Happy
Back to top Go down
AwpMaasster
Clan LT
Clan LT
AwpMaasster

Posts : 468
XtremePoints : 533
XtremeReputation : 1
Join date : 2010-03-13
Age : 27
Location : Spain

Guy's i need your help with something Empty
PostSubject: Re: Guy's i need your help with something   Guy's i need your help with something EmptyWed Apr 28, 2010 10:43 pm

maybe its a trap and u know what happnes in dark cornes...dont u?
Back to top Go down
TiferethJoma
Special
Special
TiferethJoma

Posts : 689
XtremePoints : 765
XtremeReputation : 2
Join date : 2010-03-09
Age : 36
Location : Vejita :)

Guy's i need your help with something Empty
PostSubject: Re: Guy's i need your help with something   Guy's i need your help with something EmptyWed Apr 28, 2010 11:10 pm

Perv... xD
Back to top Go down
Sponsored content




Guy's i need your help with something Empty
PostSubject: Re: Guy's i need your help with something   Guy's i need your help with something Empty

Back to top Go down
 
Guy's i need your help with something
Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Members :: Free discussions-
Jump to: